I have confidence in me - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva Joanne S. - WaarBenJij.nu I have confidence in me - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Eva Joanne S. - WaarBenJij.nu

I have confidence in me

Door: Eva Joanne S.

Blijf op de hoogte en volg Eva Joanne

13 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Welkom op mijn reisdagboek, mijn waarbenjijnu, mijn blog, kortom de plek waar ik jullie op de hoogte ga houden over mijn belevenissen in het 'hoge Noorden.'

Drie koffers, mijn gitaar en nog wat handbaggage staan klaar. Alles is ingepakt en ik ben dus helemaal ready to go. Morgen vliegen mama en ik om 10:50 vanaf Schiphol samen naar Kristiansand. Even voor de volledigheid: Ik ga au pair bij een leuk Noors-Nederlands gezin met drie kleine jongetjes. Ze wonen in Fevik, een gedeelte van de gemeente Grimstad, in het zuiden van Noorwegen.

De zenuwen komen nu stiekem ook wel opzetten. Lijkt me normaal. Ik voel me net Maria (The Sound of Music) wanneer ze vertekt uit het klooster om kinderjuf te worden bij de Von Trappfamilie.

"What will this day be like
I wonder..."

Maar net als zij heb ik ook 'confidence in me'. Het wordt vast geweldig.

  • 13 November 2009 - 18:41

    Nikki:

    Ik heb me aangemeld voor de mailalert, ik ga je avonturen volgen ;) Veel plezier! Xx

  • 13 November 2009 - 18:49

    B, I, F,P En F:

    Welkom Eva. Het hele gezin ziet uit naar je komst. Ook wij hebben ons zo goed mogelijk voorbereid en hopen dat je een leuke tijd tegemoet zult gaan. Het wordt in ieder geval bijzonder! Noorwegen is een fascinerend land, de mensen zijn enigszins introvert, doch heel vriendelijk. Men zegt dat NLers en Noren altijd goed met elkaar overeen komen. Wel, je zult het zelf moeten ervaren :-)
    Fabian en Philip hebben alvast een mooie tekening voor je gemaakt. Ze willen dolgraag mee naar het vliegveld om jullie op te halen.
    I en ik hebben het volste vertrouwen in je. Het gaat vast en zeker lukken. Hoe ging je rijexamen? Heb je je noorse boeken ingepakt? En, wat leuk dat je je gitaar meeneemt!!
    De koffie staat klaar! Tot morgen en goede reis! :-) Hilsen, fam Van den Beld

  • 13 November 2009 - 19:26

    Erik P.:

    Goed idee! Ik sta op de verzendlijst. Goeie reis morgen, jammer dat ik niet mee kan uitzwaaien.

  • 13 November 2009 - 20:27

    Susanna:

    Heel veel plezier!!
    Probeer ons op de hoogte te houden :)

    Liefs xxx

  • 13 November 2009 - 20:27

    Susanna:

    ook namens Anna, Fedde en Joris

  • 13 November 2009 - 21:54

    Gwen:

    Ik weet wel zeker dat het geweldig zal worden! Ik ben stiekem echt een beetje jaloers op je, dat je dit zomaar doet! Helemaal top :)

  • 14 November 2009 - 00:03

    Synne:

    I didn't get all the details, but I got most of it :D I can't wait til you come<3 Hope the flight goes well tomorrow! Love you! <3 :)

  • 14 November 2009 - 10:49

    Marlinde:

    Je bent de beste, zet 'm op!

    Liefs.

  • 14 November 2009 - 11:41

    Soraya:

    Eva, jij gaat het enorm leuk hebben in Noorwegen!

    Ik heb me aangemeld voor de mail-alert om je Noorse avontuur te volgen :)

    Goede reis, en hopelijk spreken we elkaar snel!

    Liefs,
    Raya.

  • 14 November 2009 - 12:09

    Maartje:

    Lykke til!
    Geniet meid met volle teugen dan komt het helemaal goed!
    groetjes Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Aupairanoia

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2010

Mixed feelings

25 April 2010

Supernanny

21 Maart 2010

Jeg elsker sola!

21 Januari 2010

De olie

22 December 2009

Over de Noren niks dan goeds...
Eva Joanne

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 5277

Voorgaande reizen:

14 November 2009 - 30 November -0001

Aupairanoia

Landen bezocht: